Green Claims- eli viherväittämädirektiivin läpimenoa saadaan vielä odotella jokunen tovi. Moni...

Ympäripyöreiden vastuullisuuspuheiden aika on ohi. Viherpesun torjunta on EU:n erityisfokuksessa. Yrityksille on tulossa tiukempia vaatimuksia sen suhteen, miten vastuullisuudesta voi kertoa kuluttajille.
Miten voimme auttaa yritystänne menestymään vastuullisesti? Ota yhteyttä, jutellaan!
Tuotteen, palvelun tai yrityksen ympäristöön kohdistuvien vaikutusten esittäminen todellisuutta positiivisempina.
Kaksi uutta EU-direktiiviä parantavat kuluttajien suojaa harhaanjohtavalta ympäristömarkkinoinnilta:
Fiksut yritykset varautuvat jo nyt tuleviin lakimuutoksiin. Erityisesti markkinointi ja viestintä on syytä perata huolellisesti läpi ja poistaa riskisisällöt tai hankkia tarvittava data ja varmennukset väitteiden tueksi.
Näin vältät viherpesun -verkkokoulutus on kätevä ja kustannustehokas tapa päivittää osaaminen.
Koulutuksesta saat
Viherpesun happotesti on riskienhallinnan palvelu, joka auttaa yritystänne välttämään viherpesun aiheuttamat hallinnolliset seuraamukset sekä maine- ja liiketoimintahaitat.
Happotestistä saat
Kaipaatko nopeaa päivitystä viherpesusta ja lainsäädäntötilanteesta?
Viherpesun torjujan pikaoppaasta saat tiiviin yleiskatsauksen aiheeseen.
Kattavammin aihetta käsitellään Näin vältät viherpesun -verkkokoulutuksessa.